Maturitatea Celor care Citesc


Si fiindca veni vorba de maturitate, vreau sa fac legatura cu preferinta pentru anumite tipuri de cumparaturi. In momentul in care am inceput sa fac reclama la diferite magazine online pe blog-uri, am inceput cu librariile. O miscare proasta, as spune. Caci acum din ce in ce mai putina lume cumpara carti, desi in ceea ce priveste numarul cititorilor dezastrul nu ar fi atat de mare. Am inceput sa caut explicatii, mental vorbind. Un prim motiv pentru care se cumpara carti din ce in ce mai putin este pretul lor din ce in ce mai mare si mai putin accesibil, nu neaparat doar in timp de criza. Cei care cumpara totusi carti se orienteaza spre "sectorul" mai accesibil, ieftin, spre promotii, reduceri, lichidari de stocuri, carti vandute impreuna cu presa, ziare, reviste, etc. 


Cei care totusi mai citesc, se orienteaza spre cartile din biblioteca proprie, citind, recitind cartile deja existente, sau spre bibliotecile publice si spre cartile imprumutate de pe la prieteni. Sau citesc online sau de pe kindle ebook pe cat se poate. Asta in ceea ce priveste pe cei care inca mai citesc, caci, judecand dupa promovabilitatea de la bacalaureat de anul acesta, lipsa de lectura este cronica si puternica. Ca atare, am fost nevoit sa ma reorientez in legatura cu publicitatea online. Am pus din ce in ce mai multe "reclame" (citeste articole / vezi bannere promotionale) la din ce in ce mai multe magazine virtuale, fie ca sunt sau nu magazine de carte. Asa ca potentialii cumparatori se pot orienta nu doar spre oferta de carte, ci si spre dvd-uri, electronice, unelte diverse si vanzarile se pot aduna treptat, treptat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu